کد خبر: ۸۲۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 15 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:حجت الاسلام تقی زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز، گفت: امسال ۳ حضور خار چشم دشمن شد و پشت آن‌ها راخواهد شکست. تشییع حاج قاسم عزیز، راهپیمایی غرورآفرین ۲۲ بهمن و در نهایت انتخابات.

او خاطرنشان کرد: این ۳ حضور ۳ رفراندوم است بلاشک. ما برای ریشه کن کردن دشمن و ناامید ساختن او نیازی به بمت اتم نداریم بلکه با حضورمان این کار را انجام خواهیم داد.

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد که اکنون دوسوم این حماسه را باعزت و افتخار پیموده‌ایم و فقط حماسه‌ی حضور در انتخابات باقی مانده است.

او ادامه داد: کسانی که زهر دیده‌ی تحریم هستند، کسانی که از بی‌عدالتی ها و باند بازی‌ها در جامعه رنج می‌برند و کسانی که خیری از نمایندگان فعلی مجلس ندیده‌اند، باید در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب صحیح خود باعث بهبودی اوضاع شوند.

تقی‌زاده با بیان اینکه شورای نگهبان باید در چله‌ی دوم انقلاب دست از مماشات بردارد، گفت: شورای نگهبان باید هرکسی را که می‌خواهد مثل پیچک به پای انقلاب بچید، هرس کند، نه اینکه با یک جو سازی ۲ هزار نفر دیگر را تایید کنند.

امام جمعه کامفیروز تاکید کرد: چیزی که ۴۱ سال است مملکت را به گل نشانده، همین مصلحت اندیشی هاست. ما نیاز به برخورد قاطع داریم نه مماشات!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار